Найсвіжіші новини Чернівців та Буковини

Новини області, Події

Через отруєння чадним газом загинула буковинка

19 травня до реанімаційного відділення Сторожинецької лікарні з діагнозом отруєння чадним газом госпіталізували 67-річну мешканку с. Нова Жадова.

За попередніми висновками фахівців, жінка отруїлася внаслідок порушення правил експлуатації печі. Потерпілу у важкому стані доправили до лікувального закладу. 

Лікарі доклали всіх зусиль, щоб врятувати жінку. На жаль, сьогодні вона померла, повдіомляє Головне управління ДСНС України у Чернівецькій області.

2 Коментарів

  1. This was great! I would like you to clean up all this spam though

  2. This was awesome! I would like you to clean up all this spam though

Залишити відповідь

ukUkrainian